Bonboien eta aterkien eskaera prest!

Guraso agurgarriak:

Oraingo honetan hiru gauza argitzeko zuzentzen gatzaizkizue. Lehenik eta behin, aterkiak lortzeko eskaera egiteko epea jada bukatu dela jakinarazi nahi dizuegu. Bestetik, bonboien eskaeraren harira, jakin ezazue eskaera egiteko azken eguna ostirala (gaur) dela. Horiek jasotzeko epea abenduaren 2tik 5rako astea jarri dugu  eta ordutegia honakoa izango da:

• Astelehena, asteazkena eta osteguna: 16:30-17:30
  • Asteartea: 18:00-19:00

Lekuari dagokionez, Usabal 2n izango gara, patiotik sartuz dagoen gelan (0 solairua). Era berean, gogoratu eskaturiko produktuak jasotzeko dirua momentuan eskura eman beharko diguzuela. (Eskertuko genuke juxtu ekartzea).

Amaitzeko esan, diru-biltzeko  jertseen salmenta ere abian jarri dugula;  produktuen eta horien prezio zein argazkien inprimakia bidali zaizue. Beraz, interesatuta egonez gero, galdetegian  sartu eta zuen eskaera egin dezakezue. Hala ere, datorren larunbatean, azaroak 29, Tolosako azokan topa gaitzakezue, bertan gure produktuak edukiko ditugu ikusgai.

Oharra: zein eskaera egin duzuen ez baduzue gogoratzen edota eskaerak jasotzeko ipini ditugun egunetan azaltzerik ez baduzue, honako e-maila-ren bitartez jar zaitezkete gurekin harremanetan: ikasbidaia02@gmail.com. Bide batez, jakinarazi nahi dizuegu "Tximeletak" aterkiaren eskaerak ezin izan direla kudeatu stocka amaitu baita. Beste aterki bat nahiko bazenute idatzi gure email-era.

Besterik gabe, mila esker.

Batxilergo 2ko ikasleak.

Estimadas familias:

Esta vez nos dirigimos a vosotros/as para informaros de que, por un lado, el plazo de pedido de los paraguas ya ha finalizado y, por otro lado, para informaros de los siguientes datos en relación a los dulces: el último día para poder realizar el pedido es este viernes, 29 de noviembre, y las entregas se efectuarán entre el 2 y 5 de diciembre. Los horarios serán los siguientes:

• Lunes, miércoles y jueves: 16:30-17:30
  • Martes: 18:00-19:00

En lo que se refiere al lugar de recogida, estaremos en el aula que está entrando por la puerta del patio (en el edificio de usabal 2, planta 0). Además, os recordamos de que el pago se realizará en mano al momento de la entrega.

Para finalizar, queremos avisaros de que la venta de jerseys ya está en marcha; tenéis a vuestra disposición un formulario en la web para rellenar, en el caso de que estéis interesados. Aún así, el sábado que viene, 29 de noviembre, nos podréis encontrar en la feria, donde tendremos algunos productos en venta.

Nota: si no recordáis vuestro pedido o no podéis acudir a recogerlo en las fechas establecidas, os dejamos el siguiente correo para que contactéis con nosotros:  ikasbidaia02@gmail.com. También queremos comunicaros que los paraguas “tximeleta” han terminado y por lo tanto no podremos realizar el pedido. Si deseáis otro paraguas, escribidnos un email.

Sin nada que añadir, muchas gracias.

Alumnado de 2ª de Bachiller.