Gure historia

Ikastola erreferentea izan da beti bailaran berrikuntza pedagogikoan eginiko ahaleginarengatik. Azken ikasturteetan indarrean dauden berrikuntza pedagogiko aipagarrienak hauek dira:

• 2002-03tik HIZKUNTZA PROIEKTUA  eta honen  baitan:

1. HEZKUNTZA MARKO HIRUELEDUNAren saiakuntza proiektuetan onartua izan zen ikastola 2010-11 ikasturterako eta garatzen ari da proiektua
  2. Euskaraz Bizi : Euskararen erabilera eguneroko bizitzan sustatzeko (% 98ko erabilera)
  3. Bertsolaritza: Ahozkotasunaren lanketa LHko erdi eta goi zikloan
  4. ELEANITZ INGELESA: ingelesaren ezarpen goiztiarrerako. Gaur egun, DBH-2.zikloan gizarte arloa ingelesez ematen dugu. Batxilergoan berriz ingeleseko programa arrunta edo indartua aukeran dute ikasleek eta Mundu garaikiderako zientziak ingelesez ematen ari gara 2010-11 ikasturtetik
  5. ELEANITZ FRANTSESA: DBH-n eta Batxilergoan. Ikasleen trukea Diwan Releg ikastetxe Bretoirekin
  6. IKTak inglesez: DBH 4.mailako ikasleentzat
  7. COMENIUS PROIEKTUA: Cardiffeko eskolekin Tolosako Orixe ikastetxearekin batera.

• 2001-02tik   Eskola agenda 21 bailarako beste ikastetxeekin batera. Honen baitan ikasturtetko berariazko gaiaz aparte, mugikortasuna, elikadura tailerrak eta berziklatze txokoa lantzen ditugu besteak beste, jasangarritasunaren ikuspegitik.

• 2005-06tik Adimen emozionala. Ikasturteko plana egina dugu eta bere baitan prebentzioa, orientazioa, tutoretza lantzen ditugu.  Bigarren Hezkuntzako ikasleentzat guk sortutako materiala Foru Aldundiak argitaratu zuen  2007-08 ikasturtean.  Adimen Emozionaleko batzordea eratu zen, familien formazioa bideratzeko aditu mailako formazioa jaso zuten irakasle eta gurasoen artean osaturik. 400 bat guraso dira gaurdaino adimen emozionalaren inguruan formazioa jaso dutenak. Ekimen honen baitan Guraso eskola ere martxan dugu.

• IKASKUNTZA KOOPERATIBOA ETA ESKOLA INKLUSIBOA

• ULISES proiektua: Haur Hezkuntzako ikasleen estimulazio goiztiarrerako.

• IKT :

1. IKASYS proiektua  2011-12 ikasturtean LH-3tik 6ra eta DBH-1. 2 eta 3. mailan. Eskola 2.0.kin loturik. Datorren ikasturtean LH eta DBH osoan txertatuko dugu.
  2. Txanela eta Ostadar ikasmateraialgintzako zenbait jarduera IKTn bidez garatuta. Datorren ikasturtean liburu digitalen inguruko formazioa jasoko dugu.
  3. Ikastolako blogak, gure web gunean eskura daudenak:

i)     Laskenglish: ingleseko bloga

ii)    Zer berri: ikastolako aldizkari digitala

iii)   Laskgizarte: gizarte arloko bloga

iv)  Adimen emozionala

v)    Laskabesbatza: abesbatzaren bloga

vi)  Literatur txokoa

vii) AG 21: Ikastola ingurunearen alde

4. Moodle plataformaren erabilera Batxilergoan arloak emateko: Mundu garaikideko zientziak, teknologia, fisika…

• KALITATEKO KUDEAKETA: EFQM eredua, 2004an Zilarrezko Q-a eta 2008an Urrezko Q-a.

Tolosako familiek Laskorain Ikastolako proiektua gertutik ezagutzen dute, proiektuan parte hartzen dute, elkarlanean garatzen ari garelako eta proiektuan sinesten dute emaitza onak  lortzen ditugulako. Azaldutako guztiaren ondorio eta aitorpena da, gure ustez, Laskorain Ikastolak lortu duen arrakasta urteetan zehar.